dagen till ända, bortkastad!!

idag vaknade jag upp med lite lätt huvudvärk och lite lätt skakiga ben!
Kan möjligtvis har berott på gårdagens avskeds fest för Andy! Va ja kommer att sakna min kära yorkshire pojk....
Blev en mycket trevlig kväll igår, det var så varmt o skönt att vi kunde sitta ute mesta dels hela kvällen i bara linne!
Sen tog vi en sväng förbi Qbar och shakade lite ass oxå ;)
Jag var lycklig (och lite medlidsam) i morse när gordon fick masa sig iväg till jobbet och jag kunde stanna i sängen!
Gick ändå upp ganska tidigt, för att någon timme senare somna om på soffan framför tvn.. Inte helt fel!
Planen idag var alltså att knata in till stan, handla lite god middags mat, träffa sofie på en öl och sen hem o laga maten och städa upp lite i huset.
Antal sysslor utförda: NOLL.
Jag lyckades att pricka in en sjujävla mensverk och har inte lyckats röra mig från sängen sen klockan 4...
Så nu sitter ja här, med ett stökigt hus, ingen mat, hungrig och ond mage...
Jävligt lyckat!
Kul ledig dag... NOT!
dessutom har ja lyckats att missa Gordons lediga dagar hela denna veckan. Han var ledig mån tis, och ja ons tors. På söndag morgon är ja ledig oxå, men när är Gords ledig? jo, på söndag kväll så klart!
SUCK! vi ses aldrig numera....

Imån har ja fått i uppgift att baka en födelsedags tårta till 12 pers...
o här i england ska ju allt vara tvärtimot, så dom har ju inte direkt gräddtårta med jordgubbar.. Nehe då, utan det ska ju vara smörkrämer, sylt, frostings, och mandelmassa täcke o fan vet vad...
Så jag kommer ju inte komma undan me att lite smidigt svänga ihop något!
Ska försöka mig på att snitsa ihop något, förhoppningsvis kommer det gå smärtfritt...
Får väl slänga ut en bild om det blir nåt o ha ;)

nehe, får väl gå ner o kolla om det finns nåt ätbart i skåpen...
kanske en film ikväll.. kanske ett bad... Iaf så kastar jag in handduken tidigt ikväll.
Lång helg framför mig, som vanligt!
Hade hade puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0