Glad påsk!!

Till o me fått fira helg geonom att vara ledig :D
Mkt uppskattat!
Fredagen jobbade jag till tre, sen iväg och köpa påskpresent till hubbien! En rakapparat. Fick snabbt erfara att dom INTE är gratis.. Men va gör man inte för sin älskade?! =)
Dessutom va det nog inte mer än rätt att han fick en FIN present.. Har väl kanske inte varit världens bästa flickvän på sistone, och det har bidragit med lite problem i paradiset!
Helt förstårligt iof, ja jobbade i nio och en halv dagar i sträck.. Gordon är knappt ledig alls.. Det suger både energi o glädje från oss båda...
Efter shoppingen åkte jag hem och lagade lite middag! för första gången på evigheter! Myckte gott !
sen ut en sväng till Sofie. Gick ner till puben och drack vin o spelade Jenga. Hela puben va involverade och mycket intresserade av oss svenskar som faktistk visade sig vara rätt duktiga på Jenga..
 eller ja, iaf innan vi öppnade den andra flaskan me vin!
Vi satt o funderade på om det finns tävlingar i Jenga? typ os? om inte ska vi nog dra igång nåt. o tävla själva, vi va lixom så bra så vi lyckades att komma till en punkt där vi inte kunde ta mer pinnar utan att medvetet riva.. Coolt tyckte vi =)

Lördagen fick hubbien sin present o sen blev de låång frukost! Kollade även på Madagaskar 2.
Man bara måste ju älska den!!
In en sväng till stan, lite shopping. Köpte väärldens snyggaste handväska :D turkos! ååh är såå kär i den!
Inhandlade lite trädgårds lampor med solenergi. så nu är vår trädgårs gång upplyst, as ballt :D
ser ut lite som en flygplans landningsbana.. får hoppas att planen påväg till heathrow inte blir förvirrade nu...
efter shoppingen blev det en snabb öl. som jag inte njöt speciellt mycket av då vinet från gårdagen gjorde sig påmint.
Hem o slappa en stund, sen tillbaka in till stan för mer öl(!) me Dave o Terry.
Knatade ner till La tasca för lite spansk tapas. Smask!
Vi övervägde att ta oss vidare till någon club, men ja höll på att somna o röstade för att åka hem o kolla film.
sagt o gjort, men 10 minuter in i filmen sov jag som ett litet barn!
Jag krälade upp ur o soffan för att gå o lägga mig vid 12, då va helt plötsligt alla jätte sugna på att gå ut! nej tack sa jag, ha de så trevligt!
"blir bara borta en timme", "gords, ljug inte för mig" "okej, jag är hemma om en och en halv" "gords, ljug inte för mig" okej, vi ses ...sen"....
Vaknade upp halv sju i morse av att Gordon ramlade in i sovrummet... En o en halv timme, ja men eller hur?! haha
Jag vaknade sen upp på riktigt vid halv 12 o jätte pigg :D lämnade den snarkande och spritstinkande karl n till att sova vidare, gick ner till köket o fick mej en liten shock.
på köksbänken ligger en tidning, med en ihop rullad sedel på, och massa vitt pulver överallt......
Jävla pundare.... Skit kul att vakna upp till...
Det är så jävla sorligt att se fina människor förvandlas till paranoida och bråkiga monster tack vara den dyra "snön".....


idag ska jag iväg o måla påskägg med sofie :D ska bli såå mysigt!

Ska sparka upp karln nu..
Glad påsk på er alla , hoppas ni haft en kanon helg :D
saknar er..
o Jenny, im counting the days!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0