Sommar och sol!

Sommaren har defenitivt kommit till england!
Idag har de varit hett hett!!
Vilket jag inte har något emot! Iaf inte när jag är ledig och kan ligga ute i solen och slappa!!
Tid för att slappa har jag haft gott om de senaste två dagarna...
För även denna veckan fick jag ledigt två dagar när Gordon givetvis jobbar.. Tack så jävla mycket för den Mr. souschef.. Morr!
Igår låg jag i solen mest hela dagen, sen framåt kvällningen knatade jag in till stan för att möta Emilia!
Vi bestämde oss för att besöka vårt gamla jobb, The forbury hotel!
Det va såå kul att träffa alla igen! Inte ett ända välkänt ansikte i köket dock...
Vi satt ute i "the secret garden" och sippade rose vin och mojitos och snicksnackade..
Efter ett par timmar lämnar vi trädgården (som ligger precis jämte hotel parkeringen) för att smita in i köket och säga hej.
Under dessa fem minuter vi lämnar trädgården, och uppsikten över parkeringen springer det in en kille och börjar bryta sig in i hotell chefens bil!
Pangade två rutor och började rota runt efter värdefulla saker!!
Han blev dock snabbt störd av att en av diskarna började skrika på honom och hoppade upp på sin cykel(!) och försvann!
Snacka om osis--- vi hade ju lixom kunnat förhindra hela grejen då vi hade sett honom.. men just då skulle vi ju givetvis gå in i köket... suck! =)
Sen kom polisen och ställde tusen frågor... men ni ska ju inte tro att dom kollade bilen.. DNA och fingeravtryck osv värkade de inte vara så intresserade av!
Det roliga var att jag ringde till jobbet och pratade me Dave, och berättade för honom om inbrottet.. Då sa han att exakt samma sak hade hänt på deras parkering oxå!!
Samma kille på cykel.. Hoppas dom får fast den jäveln!!
Fast de klart, det är ju england vi pratar om - Så det är väl inte så troligt....

Tillbaka till jobbet imån.. Suck o stön.. Nu när det är sånt underbart väder ute vill man INTE jobba..
Idag har de varit helt sjukt varmt..
Knatade in till stan och lunchade med Sofie!  insåg att om man sitter me axeln till solen i två timmar så får man en mycket udda bränna... =)
Sen blev de lite shopping! En jätte fin strandklänning, leggings och "aladin byxer" , en t-shirt till hubbyn, nya sängkläder och en jääätte söt planch till vardagsrummet!

Ikväll är det slapp som gäller.. Skönt!
Vänta tills min bejb kommer hem..
Hoppas de blir sol nästa vecka oxå.. Så fall ska vi åka ner till Bournemouth o kolla in stranden :D

Heppåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0