Sovmorgon!

Idag börjar jag inte förrens tre. MYCKET skönt..
efter en låång vecka och en stressig helg känns det bra med lite extra sömn!
man får passa på, för det är 10 dagar mellan mina lediga dagar denna gången..
ledig tisdags sist, och inte ledig förrens på lördag igen... :D
men åh andra sidan lyckades jag fjäska mig till påskhelgen ledigt! Mkt nöjd över detta då det kommer att bli en stressig helg.
Så på lördagen ska ja o sofie måla påskägg :D
Hopppas på fint väder!! det har varit kanon den senaste veckan, men idag, när jag får ett par timmar ledigt blir det ju så klart molnigt..
det verkar som om vi har samma väder som sverige typ.
fast vi har det grönt o fint överallt och varmt :D

Räknar dagarna tills NI kommer hit.
o cicci, du VET att vi alla vill att du me ska komma. Speciellt jag!!

Helt ärligt nu, så har jag hittat den bästa grejen sen dom kom på färdigskivat bröd..
Torr shampoo! (jag vet att det har funnits länge, men aldrig trott att de funka, därför aldrig prövat)
Hur jävla smart är det inte lixom? sprej sprej, o man ser faktiskt nydushad ut!
o har man mycket hår som jag, o det tar TID att tvätta håret, torka o styla osv osv, varför inte då använda lite torrshampo om man är lite lagom stressad?
eller är flötig o lite små snuskig efter en lång dag på jobbet, men trots allt sunt förnuft får för sig att gå ut o köra en cntrl alt delete, så är det as bra me en sån uppfinning!
Hmm jaja, JAG tycker iaf det är smart :D



Om jag tog mig vatten över huvudet, så gör jag ändå ett jävligt bra jobb med att simma som en idioit!


ops, dax o göra sig "fin" för att sen kunna gå till jobbet.. Hoppas vid fan o hans moster att de blir lugnt idag..
Hej höpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0