12 timmar kvar!

jaa.. Om 12 timmar, sätter jag mig på planet och åker "hem".. Hem till Gordon!

Helgen har varit hel vild!
Fredagen blev ja i tutad alldeles för mycket alkohol på jobbet.. Sista jobb dagen tyckte mina kära jobbarkompisar att jag skulle supas under bordet, med råge!
Så drinkarna började ramla in i köket vid 8 tiden.. Sen hann ja med skumpa, ex antal shots, mera absolut och öl.
Kvällen slutade iaf någorlunda lyckligt, med en trasig telefon (som är en månad gammal) och lite lurendrejerier! Mys....
Lördagen stressade jag iväg till jenny. Eller ja, först stressade jag iväg till bolaget.! de e fint de, vakna upp efter en räcer fylla, sätta sig direkt i bilen (fyllekörning) och åka till systemet och handla mer dricka haha. jaja skit i de!
Sen till jennys nya place och grejja lite..
Mission impossible!! 10 000 lådor med 10 000 små pryttlar. Jag la ner och städade istället. Sen la ja ner de oxå och tappade upp ett bad istället!
Det va fint de!! Så vi myste, drack vin och badade bubbelbad! Fy va bäst!
Sen kom koffan på lite lasagne, och bror o viktor o roger tittade in.
Västgöte planenen gick ju åt pipan, så vi impuls åkte till gislaved och partade lite med Björn Rosenström. Jäääh!
Fin kväll, trots att ja tappade bort Jenny, som hade lurat iväg sig själv ;)
Söndagen blev lugn o fin. Började packa lite smått.
Måndag styrde jag kosan mot stan och försökte reda ut ett o annat. Sista minuten som vanligt!
Ikea med jenny. Visa kortet glöd! Sen god middag nere på Velvet! MYYYSS!!
Hem igen och korkade upp vinet. Fint de. Mkt roande samtals ämnen om både det ena och andra. Mycket snusk
blev de.. konstigt! till 5 på morgonen haha

idag fick ja åka till polisen IGEN! lyckades o styra upp så att ja får hämta mitt pass på svenska ambassaden i london. Smidigt!
Nästan färdigpackad nu. NÄSTAN. provvägde väskan, skrämmande nog vägde den 21 kilo.. Redan!
Inte bra inte bra.. undrar vart ja ska göra av resten?!
jaja

nej nu måste jag grejja lite.. Ses väl om ettt par månader eller nåt =)
Kommer sakna er!!
Massor kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0