Back on track!!

Då har man alltså börjat jobba igen. Efter nästan en månads "semester".
Jag började min arbetsvecka med 2 dagar ledigt!
Så alltså jobbade jag min första dag på onsdagen..
Första dagen var.... hmm.. Intressant! Jag hade blivit satt på dessert sektionen helt själv.. Lyckat!
Eftersom två kockar nyligen fått sparken (pga diverse seriösa drog missbruk) och köksmästarn va sjuk och två andra kockar hade sina lediga dagar.. BRA planering! hmm..
Det slutade iaf med att vi fick åka o väcka Chris (som va ledig) och hämta in honom så han kunde hjälpa mig lite.
Dagen blev tillslut rätt ok. Jobbade "bara" 12,5 timmar ..
Gårdagen var bättre, kom in i jobbet ganska fort. Men när ja väl kommit hem igår kväll gjorde min kropp revolt. då hade ja jobbat 13 timmar!
O där jag jobbar finns det gott om trappor. och jag har inget annat val än att springa upp o ner HELA tiden, för mitt "kök" är MINI MINI.. Får ju inte plats med något, så då får man helt enkelt springa iväg med något så fort man använt de, och hämta nya grejer..
Och alla som känner mig vet att jag INTE tränar. Inget alls. Så tro mig när ja säger att mina benmuskler är lite lätt möra för tillfället.
Ikväll hade ja turen att få ledigt. Mycket välbehövligt, trots att jag bara jobbat tre dagar.
Inte van vid att ha så mycket att göra hela tiden. Sjukt mycket prep, och mycket att göra under lunch och middag. Men men. ge mig ett par veckor så är det lugnt sen.
Det finns mycket att jobba på där, mycket jag vill ändra på, och förhoppningsvis får jag min vilja egenom!

Har lagat lite middag nu, druckit nåt glas vin och är rätt duktigt trött. Det blir ett bad och sen sängen..
Om nu badrummet blir ledigt nån jäääävla gång. Att bo i ett jävla kollektiv börjar gå mig på nerverna..
Meeeen, thats just the story of my life!
mer uppdateringar blir väl nån gång nästa vecka när ja får lite ledigt. Energi nivån är rätt låg när man kommer hem från jobbet runt 12.. Som väntat =)

Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0