Det ljusnar!

Förutom att ja håller på att bli mentalsjuk av o sitta hemma i huset hela dagarna så är läget helt okej :D
I söndags kom Pernilla förbi. Käka pizza o drack vin till sent på natten!
Mysspyss!
Måndag, upp TIDIGT!! dax för arbetsintervju på The whitehart!
Gick mycket bra skúlle ja nog vilja säga :D Helt okej timmar, trevligt personal och mycket bra betalt!
Vi bestämde att jag skulle fundera på det tills imån, även fast ja vet vad mitt svar kommer och bli iaf!
Bara ett litet krux, jag måste köra bil dit! Ev. oxå köpa en bil.
Så imån ska jag o Gordon ut o övningsköra :D Kan ju lixom inte vara såå svårt, eller?!
Jajja får väl se hur det går med de!
Imån får vi iaf reda på om jag fått ett jobb eller om jag ska behöva sitta här o ruttna i allt evighet! :)


sjukt sugen på att dra igång ett homestyling projekt.. kliar i fingrarna :D

Idag ska ja åka till kära gamla Wallingford och hälsa på Pernilla!
Uppdaterar imån om jobbläget!

Saknar er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0