Helg till ända!

Fredagen blev lite halvtråkig.. Gordon blev tvugnen att jobba, så jag blev ensam! Halvtaskigt väder oxå..
Men ja knatade in till stan o uträttade lite nödvändig shopping! Hem igen o slog mig ner framför soffan.
Deppade över min ensamhet och att ja har förlorat alla mina nr till alla jag känner i England.
Så ja kunde ju inte få tag på någon..
Men heltplöstligt så ringer telefonen. Min kära lilla polack Emilia ringde och ville träffas!
Gud va kul de va o få träffa lite gamla jobbar kompisar!
Blev en skvätt avis när ja fick se emilias lägenhet dessutom.. Vill oxåååå!!

Lördagen kom med en stor skvätt solsken! Härligt!
Pysslade runt i huset, fick ordning på alla mina grejer, (nästan) och kom på att vi nog behöver göra en seriös shopping.. Lite möbler osv. Vill köpa tyg o klä om sänggaveln. FUUUL!! o grymt sugen på att måla om vårt sovrum oxå.. Så där förtjust i den där pissgula färgen som sitter där... Men men, får väl se hur de blir me de!
Framåt kvällningen kom Gordon hem från jobbet. Liten powernap sen öppnade vi skumpa och stylade till oss lite.
Skulle ju på bröllops fest! Kände mig inte alls lite dum, kände ju varken bruden eller brudgummen! Men dom va hemskt trevliga o de blev en bra fest.
Fast att de dog ut vid halv 12 va inte så konstigt. Dom hade ju haft en låång dag!
o gordon skulle jobba idag me, så de gjorde nog inte så mycket!
Idag skiner solen (återigen) och det är såå härligt! Ikväll kommer Pernilla förbi! Ska bli såå trevligt :D
Ska nog ta mig en promenix i solen nu!

I cant belive what ive done to deserve you. You are one of a kind!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0