Tillbaka i England!

Lämnade hemmet vid halv 4 tiden. Sovit typ två timmar. Men Jenny höll mig vaken och vi klarade oss hela vägen! =)
Lite köttbulle macka me beasås hann vi oxå med ;)
Ett par timmar senare flög jag över England. Förväntade mig ett snötäckt land. Men ikke då, lite fläckvis snö här o där.
haha ja så va de med den "snöstormen"! ja bara skrattade åt alla helt hysteriska engelskmän, för på onsdag natten kom de lite mer snö, och återigen stod hela landet still.
Ja berätta då om snöstormen vi hade -95. DÅ stod sverige still haha.
jaja, är man inte van vid snö, inte har vinterdäck eller möjligheter till snöröjning, så blir det väl så här antar jag!

Onsdagen träffade vi Sofie och Chris på puben. Tog ett bar bira, sen gick ja o gordie och käkade middag.
Blev lite små sliriga, hem igen o fann Sofie o Chris stenade på soffan. haha, idioter!
Blev en tidig kväll, 8 timmar sömn på 2 dygn tog ut sin rätt!
Igår blev de sovmorgon, sen iväg o träffade Paul, på mitt ev. blivande jobb :D
Sååå himla mysigt. Flera hundra år gammal pub. Ny renoverad, men med alla gamla detaljer, typ massa balkar i taken, lågt i tak, öppna spisar överallt som brann. Gud vilket härligt ställe!
Träffade chefen och och pratade lite, ska ringa på måndag och bestämma en tid om provjobb!
Ända problemet med detta stället är att det ligger typ 15 minuter från Reading. Och då måste jag börja köra bil.
SKRÄMMANDE!! men men, ja får väl öva lite så går det säkert oxå bra tillslut!
http://www.whitehartnettlebed.com/

Idag jobbar Gords, så jag sitter hemma själv. Diskat lite, ätit frukost, och en uppdatering på internet fronten, så att ni vet vad ja sysslar med här borta =)
Måste nog ta mig i kragen snart, ta mig in till stan. Måste ladda på telefonkortet, köpa lite shampoo o annat trökigt. Kopiera en nyckel kan va bra, så ja kan ta mig in o ut ur huset =)

Jaja, hade nu så bra. Miss u all!
Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0