Hektiskt!!

Japp, då har man sålt sin själv till London street brasserie!
I lördags hade vi ungefär 200 pers under hela dagen. 15 timmar senare och en sjuukt trött evelina fick ja åka hem.
som en blöt disktrasa rasade jag i säng.
Söndagen jobbade ja "bara" 13 timmar. rätt lugnt och skönt ändå.
Idag har de varit dött..
o ja känner mig lite halv död själv...
De sjuka är att jag faktiskt gillar de! Ja säger då de.. Lite lätt psykiskt missbildad måste man väl vara...

Snart kommer jag äääntligen få tillbaka min mobil. Wohooo!

Ondag torsdag ledigt.. Bring it on!! ska bli såå skönt.
Att få spendera lite tid med min babbi. Inte bara en halv timme på kvällen innan man däckar..
Sorligt att behöva spendera mer tid på jobbet än jag gör hemma.. Dagens sanning!
o de påverkar ju det sociala livet en gnutta!
Men ja har ju mina pojkar på jobbet!

Annars finns det inte mycket att uppdatera om..
Jo en sak till:
Jag har nog gått ner 3 kilo en jag började jobba, och mina ben är blåa av blåmärken.
Anledningen till detta är att inget i mitt kök är "eve vänligt". Mycket hyllor på oana höjder vilken medför ett löjligt hoppande upp o ner på bänkar, lika med blåmärken.
Livet är inte lätt när man är liten!

Längar o väntar tills min fina kommer o hälsar på mig :D lovely jobbely!!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0