Lite ledigt!

Sitter och njuter av dom sista vakna timmarna på min sista lediga dag!!
Har varit såå skönt att få ta igen lite sömn och slappa..
Igår var en mycket trevlig dag, fick sovmorgon och lite tid för själv!
Städade lite, tvättade, gjorde sånna där tjejiga grejjer som man bara gör när man är ensam!  Solen sken och livet lekte :D
Tog en promenad in till stan och träffade Sofie. Tog ett par öl. Sen gick ja till jobbet och krävde chefen på lite pengar!
Mycket väl behövligt då ja har varit PANK dom senaste 4 veckorna typ.
O för att fira "löningsdagen" bestämde vi oss för middag på Loch ness seafood restaurant.
Började me skumpa o ostron, och sen skaldjurs platter för två.
Hummer, ostron, musslor, langoustiner, pilgrimsmusslor, räkor, tigerräkor, MUMS!!
Lite alltför dyr whisky efter de till pojkarna och sen kom notan.
Det va nog tur att ja fått betalt... Opps! Men de fick de vara värt ;)
Hem en sväng o svirade om, dax för utgång.
Men när vi väl kom till puben somnade jag nästan på en bänk. Min veckas arbete tog verkligen ut sin rätt och ja va helt död.
Åkte hem nästan direkt då alla pojkarna insåg att om inte fått betalt (bara jag som hade tur att få casch) vilket genast gjorde alla mindre party sugna.
Hem o tog ett mysigt bubbelbad me min man! tända ljus o massa prat.. Älskvärt!
Idag låg vi i sängen läänge läänge. Skönt!
Sen åkte jag ner till Wallingford o hälsade på Pernilla. Fick min mobil, woho!
O pernilla som har bestämt sig för att åka för gott.. =( inte woho...
Tillbaka till Reading och middag me babbi. Mätta o trötta åkte vi hem.
Slappat framför tvn hela kvällen, multitaskat lite på msn o pratat me allt o alla! lite uppdateringar om sverige!
spanat runt på nätet efter inspiration till jobbet ...
Kommer bli en låång helg.
Men men, har ju börjat vänja mig lite nu!
o sen jobbar ja ju bara "halvdag" på söndag, o de ska bli skönt!

Saknar er där hemma något väldigt... Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0