På fronten intet nytt..

Här rullar livet på!
Haft fyra lediga dagar sen i lördags :D hur härligt har inte de varit då!!
Mycket välförtjänt efter en lååång helg, o vecka!
Mors dag tog nästan död på mig en skvätt. 250 pers gjorde vi... Laaagom mycket o göra så där! ehum.
Sen började veckan om, same shit different day.
Men jag såg fram emot alla förändringar, då vi bytte meny, och jag fick med 7 av mina desserter på menyn. Vilket jag är stolt över!
o när väl sjävla menybytet hände, var ja mycket nöjd!
Sen blev det lördag, och jag fick äntligen lite ledigt!
Så lördagen blev en dag me shopping me sofie! mkt trevligt :D sen middag o lite vin.
Hem o svirade om o dax för a night out! o night out blev de ! vid fyra tiden ramlade jag in i en taxi, för att så småningom lägga mej ner jämte babbi o uppleva den värsta helikopter fyllan jag någonsin haft.
Det va ju en upplevelese.. ehum.
Gordon låg mest o fnissa åt mig, när jag fick gå utmed väggarna och hålla i mig för att kunna hitta till sängen.. det bjöd ja på.
Det slutade iaf med att ja va tvugnen att sitta upp o sova, för la ja mig ner välte hela världen!
Söndagen blev, inte så oväntat, en dag med en baksmälla from hell.
Städade lite, lagade lite mat, badade och slappade. Fick lite mej tid, vilket va skönt!
Igår va min babbi oxå ledig! Första dagen på evigheter som vi är lediga samtidigt!
Ryckte tag i en storstädning, så nu är huset rent o fint! (en stund iaf) sen in till stan, shoppade lite badrums mattor, stekpannor o diverse annat! sen blev de middag på Zero degrees, sen biljard på Great expectesions (dit ska vi gå jenny när ni kommer över, spela biljard o dricka bira ).
En sväng förbi jobbet på en gratis öl och lite välförtjänt smicker, sen hem till badkaret!
Massor me bubblor o kärlek!
idag är det en slappa dag, sista chansen innan en låång vecka på jobbet!
Ska färga mitt hår idag me, ser för tillfllet ut som en jävla sättpotatis, vilket är mindre attraktivt!
Så vi får hoppas att de blir bra.. annars kan ja eventuellt vara brunett imån... =s


Längtar sååå tills 9e maj. För då kommer den bästa jenny, jocke o bror till mig!! :D :D :D :D
Önskar att ni alllahoppa kunde komma över, men sån tur har man väl inte så klart...
Men att ni kommer är helt enkelt bäst! Så nu får vi hoppas att april går snabbt snabbt!

åh nu e kaffet klart! Mycket härligt att kunna göra svenskt kaffe :D

Saknar er ella! läser era bloggar hela tiden, o blir alltid lite lessen och önskar att ja kunde vara me på era äventyr!
men fortsätt uppdatera, jag vill inte missa något ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Den 9:e maj? Varför har itne jag blivit bjuden för?

2009-03-31 @ 16:18:03
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0