SOMMAR :D

Varit en ganska hård tid på senaste. min lilla "sjukdom" tog verkligen ut sin rätt.
Efter ett bra tag kunde ja äta o ch , ursäkta mig, skita ordentligt.
Men nog om det, nu mår bra igen iaf!

Sommaren har verkligen kommit itll england.
Sen i söndags har solen och värmen slagit oss! Varit helt underbart! man kan inte låta bli att vara helt lycklig mest hela tiden! vilket inte skadar :D
Ledig onsdag o idag. Igår satt jag ute i solen o slappa, fixade runt lite i trädgården, träffade sofie för en öl i solen, o sen hem o käkade falukorv. O HUR GOTT VA INTE DET LIXOM :D
Ja hittade nämnligen Totally swedish i london häromdan. Bara svensk mat o annat gottigott :D
fatta att ja har knaprat knäckebrö me mjukost de senaste eller!
o chipsen o ostbågarna har me glidit ner!
Lycklig :D
hittade dessutom en svensk pub, (inga svenska öl eller cider) men svensk musik o massa bilder osv på diverse svenskar. o svensk personal.
Hittade oxå Greta Garbos restaurang. Bara svensk mat på menyn :D
Runt om Baker street i London ligger tydligen "lilla sverige". Bor massa svenskar där.
svenska ambassaden, svenska kyrkan, tandläkare, läkare, affärer, restauranger o pubar.
Hur udda är inte det lixom?! Vart fan ska man åka för att slippa dessa svenskar lixom hahaha

Idag fick ja spendera dagen med min babbi. God frukost i trädgården, sen in till stan, tog ett allvarligt snack med min bank som har dragit pengar från mitt konto i 7 månader, för ja hade tyligen över trasserat mitt konto, ajjaj, vilket innebar stor ränta vilket innebar typ noll lön. Men nu är allt på det gröna, tack för det!
o ja kan äntligen börja tjäna lite pengar igen haha.

imån tillbaka till jobbet igen. Ser verligen INTE fram emot denna helgen, solen skiner som aldrig förr o vi har uteservering precis vid floden. Tror ni det lockar folk eller? suck!
så alltså en sjukt stressig fre o lörd. o sen är det ju givetvis fuckin jävla mothers day på söndag. Vi är alla redan överbokade som det är.
Dom har dessutom en deal som innebär 3 rätters för 30 pund. Så ALLA kommer att ha effterrätt. Jag kommer vara en vädligt busy girl.
men men, ett proffs som jag borde väl lösa de haha.
Imån ska ja o de två cheferna dessutom ha ett möte om den nya menyn. fick i uppdrag i förra veckan att komma upp med en helt ny dessert meny.
Jag är skit nojjig över att dom ska total dissa mina ideer.. Ser inte alls fram emot det.
För om ja får sura miner över detta kommer det bli ett stort bakslag...
Hatar sånt här.
Självförtroendet är inte alls på topp!
Men men.. jag kan inte göra mer än mitt bästa..

Nu ska ja o babbi käka lasagne som min älskade har kämpat med i timmar hihi.
Sen blir det nattinuffsan, lika bra att försöka få lite sömn. TJänar väl ingenting till att sitta uppe o nojja över diverse problem här i livet!

Hoppas ni mår väl, tänker på er ofta o saknar er! XXX

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vi saknar dig också, sötis.

2009-03-24 @ 15:39:18
URL: http://cem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0